Condiții pentru returnarea produselor parafarmaceutice cumpărate
Atenție! Condițiile de retur se referă la achiziția online a produselor parafarmaceutice. Medicamentele nu pot fi returnate!
Comenzile ridicate de la sediile noastre nu intră sub incidența legii comerțului electronic ( Legea nr.365/2002) și astfel nu se pot returna ( se consideră că au fost acceptate întrucât pot fi vizualizate, verificate)!
Reglementările OUG 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului nu se adresează persoanelor juridice!
Conform OG 34/2014
”Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.”
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform OG 34/2014 în cazul în care cumpărătorul este nemultumit de performanțele sau calitatea produsului, sau dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale. Produsele se pot returna, în termen de 14 zile lucrătoare de la primire, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Contravaloarea produselor comandate se va returna în maxim 14 zile calendaristice de la data denunțării în scris a contractului de către client. Costurile de transport sunt suportate de către client.
În vederea returnării produsului, clientul trebuie să completeze Formularul de returnare de pe site.
Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise ”Formularul de returnare”, în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform.
Nu se acceptă returnarea produselor care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri sau alte semne de uzură precum și produsele partial consumate.
Produsele se pot returna doar în ambalajul cu care au fost expediate și împreună cu toate documentele (manual de utilizare, garanție). Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnării produselor, iar Karim Pharm S.R.L. nu poate fi făcută răspunzătoare.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
După completarea formularului de returnare, clientul va trebui să expedieze coletul la adresa KARIM PHARM S.R.L. din Arad, str. Iuliu Maniu, nr.2/10, sc. A, tel. 025725121, precizând pe colet ”Returnare produs” și numărul cererii alocat. Clientul este responsabil de împachetarea produsului și a documentelor necesare pentru expediere. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau un terț desemnat de acesta, altul decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor.
Potrivit dispozițiilor art.16 lit. d și e din OUG 34/2014, produsele susceptibile de a se deteriora sau expira rapid sau care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator nu pot fi returnate, întrucât prin natura lor se pot degrada ori deteriora rapid (putând necesita condiții de sterilitate, temperatură, umiditate controlate etc), excepție fac cazurile în care produsele livrate nu corespund cu comanda efectuată și confirmată. În această situație sunteți obligat să anunțați prin email sau telefonic neconcordanța și vi se va restitui integral contravaloarea produselor livrate.
Produsele trebuie returnate în ambalajul lor original, fără să prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzură, să fie nedesfăcute, respectiv sigilate. Produsele ce urmează a fi returnate trebuie să nu fie purtate, folosite sau uzate.